چند نکته در مورد دوره ضمن خدمت
هر ساعت ضمن خدمت نیم_امتیاز دارد .
حداکثر ساعات قابل اعمال در حکم کارگزینی ۱۰۰۰ساعت یعنی ۵۰۰ امتیاز است .
هرسال حداکثر ۲۵۰ الی ۳۰۰ ساعت برای سازماندهی قابل اعمال است .
هر چند ساعت که داشته باشید در حکم قابل اعمال است.
هرسال برای ارزشیابی ۴۰ساعت لازم است
چون این امتیاز در حق شاغل اعمال میشود فقط در پایان سال یعنی در حکم فروردین اعمال میشود .
برای اعمال رتبه بندی حرفه ای ( پایه ،ارشد،خبره،عالی) به ترتیب ۱۸۰،۱۵۰،۱۲۰،۱۰۰ساعت بین دورتبه لازم است.
این کار به صورت سیستمی انجام میشود ، یعنی در پایان سال سیستم کارگزینی ضمن خدمت ها را از سامانه ltms دریافت و اعمال میکند ،بنابراین احتیاج به مراجعه ندارد.
taybaditeacher...
ما را در سایت taybaditeacher دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 1:06